Lokacija Nalazi se u zalivu Makadi, 25km udaljen od aerodroma a od centra Hurgade 30km.
Hotel u ponudi ima 816 smeštajnih jedinica i sve imaju balkon/terasu, klima uređaj, SAT LCD TV, sef, fen za kosu.
Standard Mainbuilding sobe – u glavnoj zgradi (Tia).
Economy Room Aqua Park area – skromnije sobe u Cascata delu gde je Aqua Park (preko puta hotelskog kompleksa).
Plaća se: room service, telefon, Wi Fi internet, mini bar.
Hotel ima jako lepo uređenu plažu (dužina 560m). Jedan manji deo je sa koralnim grebenom, što privlači veliki broj zaljubljenika u podvodni svet, a veći deo je lepa kupališna zona sa postepenim ulaskom u duboku vodu. Gosti hotela mogu bez doplate da koriste ležaljke i suncobrane. Peškiri se dobijaju uz karticu.
Hotel se prostire na 250.000m² i raspolaže sa 480 soba, 14 restorana i dosta barova (Sunsent bar, Health club bar, Le Dauphin bar…), dosta sadržaja za odmor i rekreaciju. Poznat je po najvećem otvorenom bazenu u Hurgadi (5.400m²).
Usluga je All Inclusive– doručak, ručak i večera (samoposluživanje – izbor više jela, po hotelskim pravilima). Hotel ima više restorana, od kojih se u glavnom restoranu „Aladdin“ poslužuje doručak, ručak i večera. U konceptu su i lokalna alkoholna i bezalkoholna pića, kafa i čaj.
Plaća se: ceđeno voće, nargila, turska kafa, kokteli i uvozna alkoholna pića i bezalkoholna pića, a’ la carte restorani i ostalo van koncepta.
Servis za pranje i peglanje veša, frizer, konferencijska sala, prodavnice, apoteka.
Hotel poseduje glavni bazen, bazen sa akva parkom, dečiji bazen. Tokom zime se greje glavni bazen (što je promenljivo u zavisnosti od vremenskih uslova i popunjenosti kapaciteta hotela). Sve animacije su skoncentrisane na plaži. Wi Fi internet je besplatan u lobiju hotela.
Plaća se: mini golf, osvetljenje teniskih terena i oprema za tenis, ronjenje, sportovi na vodi, bilijar i ostalo van koncepta.
deo za decu u bazenu, igralište, klub za decu (4-12 godina), čuvanje dece, krevetac.
Spa & wellness Gosti mogu da koriste teretanu besplatno.
Plaća se: sauna, masaže i ostali tretmani.
Hoteli imaju pravo promene pojedinih usluga, načina plaćanja istih, kao i perioda korišćenja sadržaja, promene koncepta all inclusive, i slično, a u skladu sa svojom poslovnom politikom, vremenskim uslovima i drugim relevantnim činiocima, te organizator putovanja za iste promene ne može snositi odgovornost.