ISTANBUL 4 NOĆI / 5 DANA POLAZAK 30.05.2025

ISTANBUL 4 NOĆI / 5 DANA POLAZAK 30.05.2025

Polazak
Passengers
2 Odrasli
 

Program Putovanja

Program putovanja
dan 1.
BEOGRAD-ISTANBUL
Sastanak putnika na aerodrom "Nikola Tesla", tri sata pre poletanja aviona . Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Poletanje aviona za Istanbul u 08:55h (let TK1082). Sletanje u Istanbul, u 12:40h -lokalno vreme. Pasoške i carinske formalnosti. Transfer do izabranog hotela. Smeštaj u hotel posle 14:00h-lokalno vreme. Noćenje.
dan 2.
ISTANBUL
Doručak. Slobodni dani za individualna razgledanja i posete. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta i poseta: poludnevno panoramsko razgledanje grada Istanbula-Plava džamija, Aja Sofija(spolja-bez ulaska), Kapali čaršija, Top Kapi palata... Noćenje.
dan 3.
ISTANBUL
Doručak. Slobodni dani za individualna razgledanja i posete. Mogućnost organizovanja fakultativnih izleta poludnevno krstarenje Bosforom sa posetom Vaseljenskoj patrijaršiji; fakultativni večernji odlazak na tursko veče (večera i program). Noćenje.
dan 4.
ISTANBUL
Doručak. Slobodni dani za individualna razgledanja i posete. Mogućnost organizovanja fakultativnog poludnevnog izleta „Azijski deo Istanbula" . Odlazak do vidikovca na Čamlidzi, kraće zadržavanje kod Devojačke kule radi slikanja, odlazak do Kadikoya. Noćenja.
dan 5.
ISTANBUL-BEOGRAD
Doručak. Napuštanje soba do 10:00h-lokalno vreme. Slobodno vreme. Transfer do aerodroma. Individualna prijava za let i predaja prtljaga. Pasoške i carinske formalnosti. Poletanje aviona za Beograd u 18:50h -lokalno vreme (let TK 1083). Dolazak u Beograd u 19:30h-lokalno vreme.Kraj programa.

VIZA I PUTNA DOKUMENTA:

Putnici koji nisu državljani Srbije u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju kao i zemalja kroz koje prolaze. Maloletnoj deci koja putuju bez jednog roditelja potrebna je saglasnost drugog roditelja za prelazak granice ili ukoliko putuju bez pratnje roditelja moraju imati punoletnog pratioca i overenu saglasnost oba roditelja pri prelasku granice. Izjava saglasnosti roditelja mora biti overena kod notara. Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (dozvoljena novčana sredstva, zdravstveno osiguranje…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u konzulatu zemlje u koju putuju. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili izlaz iz RS.
Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja (minimum 180 dana nakon povratka). Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše, budući da se isti izdaju sa kraćim periodom važenja.
Putnik se obavezuje da će prilikom rezervacije navesti ispravne podatke koji podrazumevaju sledeće: ime i prezime kako je navedeno u pasošu, datum rođenja, kontakt telefon, adresu stanovanja i kontakt mail adresu. Putnik se obavezuje da dostavi dodatno tražene podatke ukoliko su dodatni podaci potrebni za realizaciju putovanja. Ukoliko putnik u bilo kom trenutku priloži neispravne ili delimično neispravne podatke koji mogu za posledicu imati naknadne finansijske troškove – putnik (nosilac rezervacije) se obavezuje da isti trošak snosi, te takvi troškovi ne mogu ići na teret agencije . Agencija Ponte Travel ne može biti odgovorna za netačne ili delimično tačne podatke putnika koje je putnik prijavio prilikom rezervacije.

Smeštaj

OPIS HOTELA:

Hotel Monaco 3* se nalazi u delu grada Laleli, u blizini trgovačke zone i mnogobrojnih prodavnica i restorana. Udaljen je 17km od aerodroma Istanbul Ataturk, 55km od aerodroma Sabiha Gokčen, 2.5km od Aja Sofije i Topkapi palate, 1km od Kapali čaršije, 300m od tramvajske, autobuske i metro stanice.

Sobe: Hotel raspolaže sa 65 soba; ima recepciju, restoran, bar, pristup wifi internetu, prostoriju za sastanke. Svaka soba ima kupatilo (tuš), centralnu klimu, TV, telefon, mini frižider (mini bar uz doplatu), fen za kosu.

Usluga: Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.

www.istanbulmonacohotel.com

Hotel Klas 4* se nalazi u starom delu grada - Laleli, u neposrednoj blizini Bajazit trga, Sulejman džamije i Grand bazara. Na pešačkoj udaljenosti od hotela se nalaze brojne istorijske znamenitosti , kao i barovi i restorani.

Sobe: Hotel Klas ima 129 soba, sve sobe su moderno uređene i imaju kupatilo, fen, klima uređaj, TV, telefon, mini bar, besplatan wi fi internet, sef.

Hotelski sadržaj: U sastavu hotela Klas su recepcija, restoran, lobi, bar, spoljašnji bazen i sauna.

Usluga: Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje. 

https://www.klashotel.com.tr/

Hotel Maya 3*se nalazi u srcu Istanbula, u Lalali četvrti na samo 250 metara od džamije Šehzade. Kapali čaršija se nalazi na 1 km i na 15 minuta hoda od Plave džamije.

Sobe: Sve standard sobe su klasično uređene, svaka ima kupatilo, fen, TV, klima uređaj, sef, telefon i minibar, wi fi internet.

Usluga: Doručak je na bazi švedskog stola, samoposluživanje.

http://www.mayahotel.com/

Napomena

Popusti i doplate odnosi se na aranžman:
treća odrasla popust 10 eur
dete 2-12 god popust 20 eur (sa 2 odrasle)
det 0-2 god. 39 eur

U cenu aranžmana je uključeno

• Avio prevoz na relaciji Beograd-Istanbul-Beograd, avio kompanijom Turkish Airlines, sa dozvoljenih maksimalnih 30 kg prtljaga (1 kofer) i 8kg ručnog prtljaga (1 torba) po osobi. Svaki višak prtljaga se dodatno naplaćuje prema pravilima i tarifama koje određuje avio prevoznik i na koje organizator putovanja nema uticaja.
• Aerodromske i YR taksa 133.81 EUR (TAX EUR RS 17.13, TAX EUR RF 0.98, TAX EUR YR 88.00 - nerefundabilna, TAX EUR M6 3.00, TAX EUR LG 4.48, TAX EUR TR 20.00,EUR 0.22-RS). Aerodromske takse su podložne promeni do dana polaska na putovanje. Deca 0-2 godine ne placaju aerodromske takse ( avio kompanija Turkish Airlines)
• Smeštaj u izabranom hotelu, u dvokrevetnim standardnim sobama, na bazi 4 noćenja sa doručkom
• Transferi prema programu.
• Asistencija lokalnog vodiča u Istanbulu, na srpskom jeziku (ne podrazumeva svakodnevnu i celodnevnu asistenciju)

U cenu aranžmana nije uključeno

• Troškovi fakultativnih izleta i poseta, ulaznice za muzeje i lokalitete
• Nepomenute usluge
• Obavezno međunarodno putno osiguranje koje pokriva Covid-19, (mogućnost pribavljanja u agenciji)

Uslovi plaćanja

1. UPLATA DO POLASKA - Prilikom rezervacije uplaćuje se 40% akontacije od cene aranžmana, a ostatak najkasnije 20 dana pre polaska, ukoliko cenovnikom nije drugačije definisano. Uplate po ranom booking-u podležu drugačijoj dinamici plaćanja. 2. PLATNIM KARTICAMA - Visa, Visa Electron, Master, Maestro, Dina i American Express. 3. PLAĆANJE NA RATE - na 6 mesečnih rata, bez kamate - kreditnim karticama Visa i Master Banca Intesa, Komercijalne banke i Poštanske štedionice. Plaćanje prilikom rezervacije. 4. UPLATA ČEKOVIMA GRAĐANA U VIŠE RATA – Uplata akontacije od 40% prilikom rezervacije, ostatak uplate čekovima građana do 6 mesečnih rata, koje je potrebno deponovati organizatoru prilikom uplate avansa. Rate dospevaju svakog 10./20./30. u mesecu. Konkretan dogovor u agenciji. 5. PREKO RAČUNA - Uplata na račun Ponte Travel-a. 6. ADMINISTRATIVNOM ZABRANOM - Sa firmama sa kojima Ponte Travel ima ugovor na 6 mesečnih rata 7. TURISTIČKIM KREDITOM - Sa izdatim predračunom od strane Ponte Travel-a, klijent aplicira za kredit u banci. Ponte Travel zadržava pravo da propiše i drugačije uslove plaćanja za pojedine promotivne ponude (rani buking, first i last minute, specijalne ponude).

Osiguranje

Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama osiguravača. U poslovnicama Ponte travel-a moguće je, uz fotokopiju prve strane pasoša, pribaviti polisu osiguravača koja pokriva, u slučaju potrebe, od prvog do poslednjeg dana putovanja troškove lečenja i bolničke troškove do iznosa od 35 000 evra. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnogo siguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravajuće kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.

Fakultativni izleti

Fakultativni izleti nisu obavezni deo programa i zavise od broja prijavljenih putnika. Cena se uglavnom sastoji od troškova rezervacije, prevoza, vodiča, ulaznica, organizacije... Termini fakultativnih izleta su promenljivi i zavise od slobodnih termina po lokalitetima, broja prijavljenih putnika i objektivnih okolnosti. Fakultativni izleti su organizovani od strane lokalne agencije, ino-partnera. Svu odgovornost prilikom izvodjenja fakultativnih izleta snosi ino-partner.

Cene fakultativnih izleta:
• Aja Sofija (spolja) + Plava Džamija + Hipodrom + Topkapi palata dvorište- 25 € (obilazak u pratnji vodiča) i vodič na srpskom uračunat u cenu (ulaznice za Topkapi palatu i Aja Sofiju na licu mesta )
• Vaseljenska patrijaršija i Krstarenje Bosforom - 35 € (cena uključuje obilazak Patrijaršije, vožnju brodom i pratnju lokalnog vodiča),doplata za Dolmabahče palatu 50 eur
• Tursko veče na brodu - 50 € neograničeno piće
• Azijski deo Istanbula 35 eur
• Minimum za realizaciju fakultativnih izleta i poseta je 10 putnika
Putnici, državljani Srbije, koji poseduju biometrijske (crvene) pasoše, u Tursku mogu putovati bez viza, ali pasoš mora biti važnosti minimum 6 meseci nakon povratka sa putovanja. Molimo putnike da posebnu pažnju obrate na dečije pasoše koji se izdaju sa kraćim periodom važenja.

Osnovne informacije

*Organizator putovanja zadržava pravo promene navedenog hotela sličnim iste ili više kategorije.
• Pomoćni ležaj za odraslu osobu ili dete je postojeći ili pomoćni ležaj - manji je od standardnog (na rasklapanje, metalne
ili drvene konstrukcije ili fotelja/sofa na rasklapanje).
• Organizator putovanja ne može uticati na spratnost, poziciju sobe, veličinu ležaja, sofe, fotelje i pomoćnog
ležaja.Raspodelu soba u hotelu vrši isključivo služba recepcije, po dolasku u hotel.
• Navodi o sadržaju odredjenih usluga ili sadržaja koje pruža smeštajni objekat, ne podrazumeva obavezno besplatno
korišćenje istih. Ne podrazumeva se konzumaciju pića iz mini bara ili mini frižidera u hotelskoj sobi ili smeštajnoj jedinici,
gledanje pojedinih TV kanala u smeštajnoj jedinici, korišćenje usluge masaže, spa centra, saune, đakuzija, fitnesa, parnog
ili turskog kupatila, sefa, telefona, interneta, sportova na vodi-motorizovanih i nemotorizovanih, ishrana i piće u barovima
i restoranima a la carte, depozit za peškire, korišćenje sportskih terena, najam opreme, reketa i loptica za tenis, korišćenje
usluge hemijskog čišćenja, peglanja i pranja veša, parkinga, garaže i slično. Doplata, na licu mesta, na recepciji hotela, za
korišćenje pojedinih hotelskih usluga. Detaljne informacije o doplati i ceni hotelskih usluga, kao i radnom vremenu barova,
restorana i hotelskog sadržaja se dobija po dolasku u hotel, na recepciji hotela.
• Jačina signala Wi-Fi internet konekcije zavisi od kvaliteta signala koji pruža lokalni provajder kojeg je vlasnik smeštajnog
objekta odabrao i od trenutnog broja korisnika na mreži. Organizator putovanja ne može da utiče i nije odgovoran za
kvalitet Wi-Fi konekcije.
• Jedan hotelski dan, kao rezervisane usluge računa se od 15h00/ datuma početka smeštaja do 10h00 poslednjeg dana
smeštaja, bez obzira kada gost uđe u hotel. Svako korišćenje soba i usluga u hotelu prvog dana aranžmana pre 15h00 i
poslednjeg dana nakon 10h00 iziskuje dodatna plaćanja, direktno u hotelu.
• Organizator putovanja ne snosi odgovornost ukoliko jedan ili više sadržaja u hotelu nisu u funkciji usled objektivnih
okolnosti, renoviranja i slično.
• Buka u objektima oko hotela, regulisana je lokalnim zakonima i propisima; nadležnost lokalnih inspekcijskih organa.
• U hotelima kategorije 3*, 4* ili 5* obaveza je pridržavanja hotelskih pravila i propisa koji, između ostalog, nalažu
formalan način oblačenja za vreme obroka. Obavezan je "dress code" za vreme obroka u restoranima svih hotela (zabrana
ulaska u kupaćim kostimima, šorcu, kratkim pantalonama, bez obuće)
• Organizator putovanja ne može biti odgovoran, ukoliko putnik prekrši zabranu pušenja u smeštajnim jedinicama i
smeštajnom objektu.
• Depozit/Kaucija: Organizator putovanja nema uticaja na postojanje i visinu depozita u hotelu. U pojedinim hotelima se
prilikom prijave (check-in) ostavlja depozit. Novac se može ostaviti u gotovini ili garantovati kreditnom karticom. Visina
depozita zavisi od kategorizacije hotela i dužine boravka. Na kraju boravka prilikom odjave iz hotela,vrši se povraćaj
depozita. Isti može biti umanjen za eventualno načinjenu štetu ili neplaćene troškove u hotelu-ukoliko ih ima. Povraćaj
depozita u gotovini se vrši prilikom odjave iz hotela, na recepciji. Ukoliko je plaćanje depozita garantovano kreditnom
karticom procedura povraćaja sredstava je minimum 15 dana od povratka sa putovanja.
• Kontinentalni doručak je lagani jutarnji obrok, koji se služi u ograničenim količinama, i sastoji se od jedne vrste peciva,
džema ili marmelade, maslaca ili margarina, čaja, filter kafe.

ISTANBUL 4 NOĆI / 5 DANA POLAZAK 30.05.2025

STANDARD - BED & BREAKFAST
Cene su u EUR po osobi.
Polazak
30/05
Povratak
03/06
Noći Dana
4/5
Po osobi u dvokrevetnoj sobi
489.00
Prvo dete 2-11.99 god.
469.00
1.Dodatni ležaj
479.00
Jednokrevetna
599.00